Thursday, August 12, 2010

SIAPA CIK GENDUT?

Hua hua hua...

Buat sementara ni biarlah aku rahsiakan dahulu siapa sebenarnye aku..
Aku manusia gak, sama macam korang...
Yang penting, korang perlu tahu yang aku ni sangatlah gemuk dan aku nak mengecikkan saiz badan...
Aku malu laaa nak pampang gambar aku yang gendut ini...hahaha...

Tapi aku janji, bila dah chunnn nanti, 100 entri aku tayang gambau aku...
kahkahkah....

Hmmm...tibe2 kesian lak kat korang sebab tak berapa nak kenal aku...
Meh ler aku cite sikit pasal aku...

Aku perempuan gemuk....kahkahkah...pasti!

Aku belum kahwin...Nama pun "CIK" Gendut kan??
Takde sape pun nak aku wehhh...Aku asyik kena tinggal je...huuuu...Amat sadis sekali....
Blind date dah berjuta kali.....Sorang pun takde yang sangkut...hampas mampas tul!
Belum jumpe kate tak kesah laaaa, tak pandang rupa laaa, bila dah jumpe depan mata, senyap terus...Bengong!

Aaaaaaaaaa....aku pun dah tak tau nak cite ape...yang lain tuu P&C laaa yerk.....

Yang mana nak berkenalan dengan aku, tinggalkan ler komen dan link blog...
Nanti boleh aku bersooo sial....kahkahkah...

duut duuuuut....

No comments: