Sunday, August 22, 2010

Sekilo je???????Hampehh...

adoyai....
tekanan je aku tengok....
seminggu lebih turun sekilo je??
isk isk...

sepatutnya Jumaat lepas timbang...
Tapi takut nak timbang sbb minggu lepas makan sgt lah melampau khaannn...
so, hari ni baru ada usus nak timbang...

resultnye ialah...

111.00 kg





ok laa tuu kot...
dari tak turun...
kalau naik, lagi ler aku meroyann....

minggu depan seperti biasa aku banyak laa kerjaa..
akhir bulan ni opis aku mcm shial je sibuknye...
start hari esok, aku haruslah stay back...
bermakna makan di opis je..
dah laa tengah kopak ni, makan roti jelaaa nampak gayanyee...
kalau nak bawa bekal, takut basi lak...

harap2 minggu depan berat aku turun dengan banyaknya..
raya nanti boleh laaa show off pada manusia-manusia yg sukaaaaaa sangat kutuk aku...
kahkahkah...

dut dut duuut!

1 comment:

noradzlina.kamdani said...

jgn le meroyan kak oi...1 minggu turun 1 kg tu sihat namanye...