Wednesday, October 13, 2010

Tak mula diet lagi ke???hahaha...

gelak guling2 aku bila terbaca komen ada contestant tak start diet lagi walaupun TBL dah mula...
kuang3...

aku pun sama beb!
aku ingat aku sorang je tak start lagi....tu yang malu nak mengaku...
rupenye ada lagi yang lain....kite geng ar!hahaha...

tapi harap2 yg mana2 tak start lagi tuu tak sama group dengan aku...
nanti kalah lak group aku...
hehehe...

puhhh puhhh puhhhh...
sembur sikit biar ada semangat...
puhhhhh!

7 comments:

noradzlina.kamdani said...

erk...lin pun kejap insaf kejap MAKAN BANYAK...ni sok lusa dh timbang!!!!

FaRiHa said...

kite berdua mempunyai azam yang sama..menmjadi kurus kebabommmm

b a m b a m ' s said...

termasuk lar teman!hahahhaha..selamat kurus yer cik gendut!!! :)

yebbit + . + said...

ahahha. yebbit dah start. cik gendut jadik ketuaa e? huu. camno nk kumpel smua?

pape txt kat blog yebbit e. :)

ummi09 said...

cik gendut ketua ek..bagus2.. ummi sokong aje..hehe.. chaiyok2.. =)

cik xxx said...

dear,
add cikxxx naa

"Asma" said...

hehehe...asma pn br start..xpe group B pulunnn jom..

my blog:
http://journaldietku.blogspot.com/

facebuk
Asmah Osman

Email
eurika_2cute@yahoo.com

group B sila add asma ye..
soryy sebab asma x update blog..minggu lepas asma cuti seminggu blk kg sbb mak xsihat..